torsdag 6 mars 2008

50års kalas och lite sånt

I helgen var det 50års kalas. Ett mycket trevligt sådant=) Vi jobbade och slet hela helgen, men framförallt så hade vi ROLIGT!!! :D Tusen tack för det!

Annars rullar allt på bra. Men fasktiskt är det en liten segperiod på jobbet nu. Jag vet inte, känner mig lite understimulerad när det inte händer nåt. Det är så lugnt. Men egenvården ser ju perfekt ut när det är så, så det är kul=) Men jag har miljarder saker att se fram emot inom jobbet nu, så jag är nöjd. Kanke behöver en "viloperidod" mellan varven. Idag tex, ska jag sitta i möte hela dagen. Eller det är lite mera som en nätverksträff med andra ansvariga. Vi ska lära oss gå igenom bl.a apotekets budget, "tänket" som man ska ha inom det och liknande saker. Det blir mycket diskussioner, inte bara att sitta å lyssna. Känns skönt, dessutom är det ALLTID så jäkla gott med fikat på sånna saker:D Haha!
Min kära vän å handledare från praktiken har fått en egen shop!!! Jepp, hon är boss i en helt ny, sprillans å snygg shop!! Jag var där å hälsade på här om dagen. Alltså, hon slutar aldrig imponera på mig. Fast än det är ett år sedan jag har praktik så lär jag fortfarande av henne. Coolt!

Ikväll är det konsert, tjohooooooo=) LillaC, jag och kusin M ska se Mando Diao!! Whiiii, kommer bli helt fantastiskt. Har sett dem en gång förut, kanske ett år sen. Då var de grymma å det kommer vara minst lika bra ikväll, det är jag säker på!! Kanske en öl eller två och helt grymt sällskap. Kommer bli hög av känslan å stämningen, det ver jag redan! LÄNGTAR!!

Jag chockade mig själv å var på riktgit hårdrockskonsert för nån vecka sen, hahaha! Kusin M, F, jag å några av F´s kompisar var å såg Queens of the stoneage. Det är INTE min typ av musik, helt klart! Men vissa guldkorn hade de, helt klart. Men det som imponerar på mig är känslan å stämningen på sånna saker. Helt grymt!!! Så nu är jag en erfarenhet rikare=) Jag kommer inte bli nån hårdrocksbrud efter det här, men det var en rolig grej att göra.

Kär är jag fortfarande oxå=) Blir bara bättre å bättre, helt fantastikst! =)

Inga kommentarer: