torsdag 6 mars 2008

Svart blogg

Min blogg är för mörk!!! Jag är nöjd med designen, men den är på tok för vintrig. Ska fixa det nån dag. Jag skyller på att det är designen som gör att jag inte skriver allt för ofta:p

Så vad har hänt sen sist? Ingenting, var jag på väg att säga. Men det är ljug. Det har hänt massor..
Min syster har flyttat=( Jaa, det är sant, jag har lånat klart henne nu. Har knappt fattat det faktiskt. Har lixom inte tagit till mig det. Skjuter i från mig tanken så fort den når mig faktiskt:( Jag vägrade tänka tanken innan hon flyttade, även fast jag visste om det. Jag förnekade det helt enkelt. Nu kan jag ju inte förneka längre, jag VET ju att hon har flyttat. Men jag tänker inte nåt ingående på det än, det vill jag inte:( Det är nåt jag måste jobba på! Jag har ju hela tiden vetat om att det kunde/skulle bli såhär. Hon var till och med här lite längre än vad som var meningen. Och när jag hör henne nu när vi pratar så hör jag hur lycklig hon är och jag förstår hennes val. Men ändå, jag vill gärna låssas som ingenting ett litet tag till.

Inga kommentarer: