fredag 14 mars 2008

fixardag

Jag har verkligen en bloggsvacka nu!!! Hmm, inte bra. Trivs inte med designen alls tror jag, men jag vet inte heller hur jag vill ha den. Mystical!

Men idag måste jag ju blogga, jag är ju leeeedig! =) SÅ det blir det vanliga. Sovmorgon, god frulle med mycket innehåll, kaffe och blogg i sängen. Wonderful!

Idag blir det fixardag. Koppla in boxern, ringa försäkringskassan (som jag för tillfället HATAR), kolla så att mitt pass är giltigt inför Tallintrippen, åka till sis gamla läga å kolla om hon fått nån rolig post. Sen ska jag fortsätta tjata på sis att hon ska boka deras biljetter till Tallin. Det är trots allt bara 2 veckor kvar till avgång!!!! *tjat*

Ett träningspass ska jag oxå hinna med tänkte jag. Å se let´s dance=)

Ha en bra dag alla!

hej!

Inga kommentarer: