måndag 25 februari 2008

Dumskalle

Jag är en riktigt dumskalle! Jag är lite trött såhär efter veckaorna på det nya stället och efter en helg med både jobb å massa andra aktiviteter. Å eftersom jag sover ungefär lika ofta hemma hos mig som hemma hos F så är det lite svårt att hålla reda på var man har alla saker. Jag var BOMBSÄKER på att jag hade rena träningskläder både hemma och här hos F. Och det stämde, delvis.. En vattenflaska, det är vad jag hade här. Mooorrrrrr! Jag som kände mig superladdad för ett lunchpass på spinningcykeln:( Blir så suuuur! Den här veckan är verkligen fullstäckad med jobb, möten, konserter och sånt så jag kommer bara hinna träna en gång. OCH idag hade jag tänkt. Men jag får kanske promenera hem till Kungsan kanske. Och KANSKE hinner jag ta ett pass ikväll, det beror på vilken tid vi ska iväg ikväll.

Nåvöl, syster räddade precis mig dag. När jag var som mest sur så ringer hon och erbjuder mig att följa med å käka med lilla Love. Ska bli såå roligt att träffa honom. Känns som jag redan har gjort det. Man har sett hur mycket bilder som helst på honom och man vet om många av hans äventyr=) Men det ska bli kul att få se honom "live" iaf=)

Får uppdatera om min helg lite senare.

Hej hopp!

Inga kommentarer: