torsdag 21 februari 2008

Uppdatering 1. Sundsvall.

Varför är Sthlms F&S hemsida nästan alltid nere? Konstigt..

Guuud så mycket jag har att uppdatera om nu egentligen. Vad ska jag börja?

Sundsvalllstrippen: Underbar! SÅ kul att ta med sig Fredde hem. Det gick precis som jag hade anat: perfekt!

Åt middag hos pappsen på fredagkvällen. God mat, vin, wirre. Sen kom Martin oxå å hjälpte dem med whiskeyn. Jag blev trött å gick å la mig lite innan de andra, whiskey får de dricka utan mig.. En helt perfekt kväll! =)

På lördagen slet jag upp Fredde-stackarn betydligt mycket tidigare än vad båda han å jag egentligen orkade. Åkte iväh mot mammsen redan vid tiotiden. Jag var hispig och skulle fixa allt till kalaset. Det MÅSTE ju bli bra! Handlade lite diverse prylar, sen fortsatte vi till mamma. Bakade tårta och grejade en massa. Inte långt efter började det droppa in folk. Kalas hela dagen lång och det var verkligen kul att få träffa sina relatives som man inte träffat på länge.
Efter kalsaet var vi tvugna att sova lite middag. Var sååå trött. Vaknade till av en underbar doft som sedan visade sig vara rotsaksgratäng (den var gryyyyym!) och oxfilé. Mmmmm! Satt å surrade bra länge och det var roligt att se hur mina päron å F bekantade sig. Det gick verkligen bra å nu är mamma kär;) Resten av kvällen spenderades i soffan framför tvn med både chirre å ostisar:D
På söndagen fick F göra ett litet studiebesök på gården. Haha, han blev verkligen imponerad. Kossorna gjorde stort intryck på honom, haha! Det var riktigt kul=) Fikade hemma hos ToY sen åkte vi in mot stan igen. Fikade hemma hos Fille innan det slutligen bar iväg mot Sthlm igen. Fullsmockad bli blev det. Jag, LillaC, Andrea, Fredde och Martin. Haha! Det blev iaf en mycket lyckad helg! =)

Inga kommentarer: