onsdag 6 februari 2008

In i dimman.

Ännu en dag vaknar man och är ännu i dimman. Men jag känner mig betydligt mycket piggare idag än igår. Mycket! Funderar till och med på om jag skulle kunna gå till Coop utan att svimma. Risken är att jag svimmar även om jag INTE går dit. Min kyl är tom och jag börjar bli hungrig. Hoppas det har slutat regna iaf.

Kollar på "Efter tio" med Malou. Martin Stenmarck är där. Han är skön att titta på, men hans musik.. Tycker INTE om den!! Han känns lite mesig om man säger så. Han hade odlat muche, en grov en. Snyggare när han har 3-dagarsstubb;)
Att bero på musik.. Martin hade med sig 5 st skivor till mig här om dagen. Hade varit helt perfekt att ha dem att granska nu. Men självklart glömde jag dem hos Fredde. Undra om jag orkar pallra mig dit å slappa där istället.. Där kan man ju även ligga raklång i soffan, man behöver inte vika ihop sig till en ostkrok. Hmm, får se hur det känns att gå till Coop.

Guud vad tråkigt jag har. Det märks nog i min text oxå. Inget vettigt alls att skriva..

Inga kommentarer: