torsdag 7 februari 2008

New day..

Japp, då var det en ny dag.. Å jag känner mig åter igen piggare! =) Håll tummarna nu kära vänner, jag SKA fortsätta vara pigg. Nu ska jag bli frisk! Lite mera snorig känner jag mig, men då har det ju lättat i bihålorna iaf!

Har börjat skriva upp alla saker jag ska gå igenom på måndag och veckorna framöver. Sen har jag delat in dem i dagliga rutiner och övriga rutiner. Kommer nog kolla lite med dem hur de vill ta det oxå. Jag har iaf mina stödord att gå efter så jag inte ska glömma nåt. Ska åka in på jobbet och skriva ut lite material som jag behöver ha med mig. Spännande! Tack för råden Jeanette, jag ska ha dem i bakhuvudet när jag lägger upp det här.

Imorgon åker vi hem. SOM jag längtar!!! =) SAKNAR mina kära där hemma.. Blir middag med pappsen på Fredag kväll, sen blir det lite kalasande under lördagen och middag med mor och S på kvällen. Det är ungefär så mina planer ser ut. Måste hinna baka tårta oxå=)

LillaC har ringt två ggr den här morgonen och kvittrat som bara den.. Tror att det hjälper mig att bli pigg lite fortare=) Hihi.. Spännande! Håller mina tummar..

Måste samla lite krafter och börja packa inför morgondagen oxå.. VARFÖR är det alltid så svårt? Jag har hållt på med det här i 2 år nu och man tycker ju att det borde bli lättare för varje gång.. Men icke! Hmm..

Nej, nu skriker magen efter frulle=)

Hej svej!

Inga kommentarer: