torsdag 21 februari 2008

Uppdatering 3. Mitt vanliga liv

Som sagt så blir jag ganska trött nu nefter jobbet. Men jag jobbar ju inte dygnet runt. Men det har dock blivit många slapparkvällar i soffan och tidiga kvällar.
Men jag har hunnit fylla år oxå=) Vilket kalas det blev! Tårta, goda hembakade muffins, kakor, kaffe, saft, min härliga vänner och massor av fina presenter!! Jag är lyckligt lottad=) Hade en kanondag och det kändes som att jag fylde 50 :D

Har hunnit med lite träning emellanåt. Jag å LillaC invigde oss i spinningen igen förra veckan. Det var längesen!! Jag och Martin gjorde ett till försök på spinning i lördags, men det var fullt så det fick bli ett vanligt medelpass istället. Kul! Å tro det eller ej, men igår fick jag med mig både Martin å Fredde på spinning. Helt otroligt, det trodde jag aldrig skulle inträffa;) Tänke nästan ta fram kameran så att bildbevis fanns. haha! Gud vad taskig jag är, men det har suttit låååångt inne. Så nu LillaC, nu har de ett å annat att bevisa:D

På fredagkvällen kom äntligen Andrea hit! Vi har sååå mycket tid att ta igen nu efter hennes resande. Ingen av oss var ju direkt jättepigga så det blev en kväll i soffan (ovanligt..) med Sushi och sen lite godis. Let´s dance och Hjälp! Alldeles perfekt sysselsättning.
På lördagen blev det frulle på stan å lite småshopping. Martin å Fredde gjorde oss sällskap över frullen men de lessnade snabbt under shoppingen. De gick å klippte sig istället:p
Efter lite shopping å träning så blev de taco- och filmkväll hemma hos Fredde. Martin, Sis å Fille var oxå med. LillaC å J tittade förbi en snabbis men de var på betydligt bättre partyhumör än oss, så de styrde sin kos mot la stada istället=)
Huvudvärken smög sig på regält på kvällen och det blev inte allt för sent.
På söndagen tröck vi i oss världens största pizza (Jag, F, sis, F och M..) innan vi racade iväg till Barkaby. Lite småshopping för vissa, och fika han vi med. Sen var vi slut allihopa=)
Bra helg!

Måndag igen och jobb. Åkte till Uppsala efter jobbet då jag å Andrea inte var klar med att ta igen vår tid tillsammans. Jag var ledig på Tisdagen så det gäller att ta tillfället i akt=) Uppskattad kväll!

Idag står Ita, LillaC och träning på schemat. Ser fram emot allting!

Ha inte tid att skriva mera nu=)

Hej hej

Inga kommentarer: