tisdag 5 februari 2008

sjuker.

Som jag skrev igår så var jag inte särskillt pigg. Men det var jag, om jag jämför med idag=( Men jag tjurade och åkte på jobbet ändå.
Hade nätverksmöte med massa andra egenvårdsansvariga och jag ville verkligen inte missa det. Så jag satt där på mötet mellan 8-10.30, sen var det helt kört. Jag darrade när jag skulle bära undan lite disk och jag gick som en ostkrok. ÅK HEM! Jag fick lov att ge mig. Kom hem och somnade, sen har jag sovit till och från hela dagen och kvällen. Bihålorna gör såå himla ont, men rinexinet funkar faktiskt och jag ska inte fuska med den. Lägger man till lite nässpray och alvedon samt en massa sömn så ska jag nog överleva detta oxå. Är bara så irriterande då det aldrig går över!


Min kärlek har stuckit till Götet på kurs i 2 dagar. Tomt att sova själv, men det kan nog vara nyttigt ibland det oxå. Jag längtar redan efter honom men det är samma sak där, det kan vara bra att få sakna varandra lite längre än bara över en dag=) Men ni vet, man blir lite extra ynklig å handikappad när man är sjuk. Seciellt när man är som jag, att man blir precis som en karl när man är sjuk.


Hade planerat en kväll hos LillaC ikväll. Kolla på Gossip Girl och ha det gott. Men det blev ju heller inget av. Saknar henne. Hon frågade om jag behövde nåt nu när jag är sjuk. Eller om jag ville komma dit å sova där. Hon erbjöd mig mycket frukost och bra service. Söta henne! Men jag orkar inte röra mig en meter ens=( Vi får hålla tummarna för Torsdag istället=)

Inga kommentarer: