torsdag 15 maj 2008

Bra dag!

Den här dagen har varit toppen!!! Har haft mycket att göra på jobbet och det har gått hur bra som helst=) Imorrn ska jag slutföra mitt projekt för den här gången, fast från mitt hemapotek. Har svårt att släppa det..! Det är SKITKUL på jobbet just nu.

Ikväll har det lagats mat, packats och jag har varit ute å sprungit!! Dra på trissor, jag som HATAR att springa. Skulle träna med LillaC ikväll men hon fick förhinder. Så då blev det en löptur och lite styrka efteråt. Känner mig STOLT över min diciplin faktiskt. Det flyter på bra nu helt enkelt=)

IMORRN smäller det. Pappa, jag SAAAAAKNAR dig!! Har längtat efter den här dagen så länge nu. Vi ses imorgon=)

Puss å kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gounge :o)
Ska bli så skoj med besök iskogen. Välkommna.

Anonym sa...

BLOGGA MER!!!!Jag har abstinens.../Syster som snart blir sur och dissar maddes fortsatta happenings.