onsdag 14 maj 2008

dålig bloggare

Nu var det ett tag sen igen. Jag börjar bli för jäkla dålig på att blogga. Varför?

Vårfesten var toppen. Verkligen roligt. Jag och I var hemma hos henne å förberedde allting, sen tog vi några glas vi i solen. Helt underbart väder!!! Alla kom dit, vi käkade god mat och hade det väldigt trevligt!

I fredags hade jag en heldag med Ita. Vi käkade lunch, gick på stan, promenixade och åt glass å tittade på båtar. Härlig dag ute i solen.
Helgen innebar jobb. Trist att jobba när det var sådär underbart fint väder!!! Blä! På kvällen var det konsert, såg Johnossi på Debaser Medis. Grymt bra spelning, de är hur bra som helst live. A monkey needs to dance, so do You!

På söndagen efter jobbet tog jag å F en sväng ut till Kungenskurva å kikade på golv. Vi nöjer oss inte med att bara måla inte, nej, nu ska nya golv in=)
Kvällen spenderade jag med LillaC. Långpsommis i det härliga sommarvädret, underbar kväll. Vi promenixade efter vattnet bort mot Hornstull. Det var längesen, älskar verkligen den vägen.
Var iaf en riktigt bra dag efter att jag slutade jobba. Glad att helgen var över. För helger som innebär jobb = deprimerande!

Början på veckan fortsatte i arbetets tecken. Men med mitt lilla projekt. KUL!! Jag älskar det och skulle kunna vara där varje dag och göra de saker jag gör. Kan inte få nog, jag känner mig aldrig så kreativ som när jag är där. Jag bestämmer själv vad som ska göras, när jag ska göra det och hur jag ska lägga upp det. Det är till och med så roligt att jag åkte dit igår på min lediga dag och jobbade!!! Jag är skadad.. Hur som hellst, idag när jag kom till mitt riktiga jobb så hade jag en helt ny energi. That´s nice=) Och är glad och stolt över att få allt förtroende!

Igår var det VICHY-kväll med föreläsning, mat och lite vin. Och härligt nog så var både Therese och Elin med. Härligt att man kan blanda nytta med nöje=)


Hej!

Inga kommentarer: