onsdag 14 maj 2008

Det sjukaste på mycket länge...

I morse hände det en mycket underlig sak.. Jag var på väg till T-banan för att åka till jobbet. När jag skuttar ner för trappan så är det en kvinna som går framför mig. Helt plötsligt så tvärnitar hon. Hon bara stannar i trappan å ställer sig och glor rätt fram. Jag höll på att springa rätt in i henne men hinner svänga undan så att jag gick förbi henne i stället. Och vad gör då kvinnan när jag går förbi henne..? JO, hon sparkar mig på smalbenet!!! Kvinnan (kärringen!) sparkar mig på mitt smalben bara sådär ändå! Jag blev helt paff.. Jag vände mig och tittade på henne, å vad möts jag av då, om inte en mördarblick! Hon såg ut som att hon hatade mig. Jag var så paff att jag inte sa nånting, jag bara gick snällt till mitt tåg..

DET var underligt! Varför sparkade hon mig?

Inga kommentarer: