torsdag 8 maj 2008

vårfest

I´m back! And so is my computer=)=)=) Tjoho!

Äntligen två lediga dagar, denna vecka (och de 2-3 senaste veckorna..) har varit hysteriska på jobbet.

Så vad har hänt sen sist då.. Har firat en MYCKET lyckad valborg i Uppsala tillsammans med mina gamla kära vänner=) Herregud, det var minst lika lyckat i år som förra. Tyvärr missade jag kvalborg (kvällen innan valborg) pga att jag jobbade sent. Men det var helt OK eftersom lovely LillaC var så snäll å var med mig istället för att gå ut med de andra. TACK, det uppskattades!

Champagnefrulle i Andreas korridor, picknick i en fullproppad Ekonomikumpark i strålande solsken! Helt underbart och Madde brände sig lite i solen. SEN kom det bästa på hela Valborg. Champagnegallop i soooolen!! Det är så roligt. Man badar verkligen i champagne. Hihih! Helt dränkta var vi allihopa och shakade loss i solen. :D Lovely!
Sen hem å ladda om.. Man var bra slut efter en hel dag med skumpa i solen. Det man INTE får göra är att sova. Då är det kört. Det är bara att hoppa in i duschen, äta mat och sprätta en öl för att orka med resten av dagen/kvällen/natten. Och visst orkade vi=) Shakade loss och svettades på dansgolvet på Norrlands nation och kom hem runt halv fyra. Dagen hade varit helt perekt! :D

Annars då. Jobbet.. Vi har alla en liten svacka nu tror jag. Trötta och längtar efter semestern. Dessutom är vi alltid lite folk känns det som. Och enormt mycket kunder. Vi sliter som djur och sover som bebisar när vi kommer hem. Men det blir nog bättre. Ganksa mycket gnäll nu men så är det väl ibland. Ikväll har vi vårfest och sånt är alltid bra för stämningen=)

På hemmafronten.. Jaa där händer det mycket, hihi;) I´m happy!

I fredags tog jag, F, LillaC och S enliten afterwork på Eken. Jag verkligen älskar det stället. Det är ett av de säkraste vår/sommartecken som finns. Vi hade iaf en jättelyckad kväll där. Prat, skratt och fira. I Löööv it!

Nu ska jag städa badrum, sen blir det belöning genom att spendera resten av dagen i solen. Sen en vårfest med mat och vin å glada (!) kollegor!

Have fun!

Inga kommentarer: