fredag 13 mars 2009

ljug

Okej, jag har varit värdelös på att skriva på slutet. Jag skrev sist att jag skulle bli bättre, men det verkade bli ljug av det hela.

Nu har jag lovat en mycket viktig person att börja skriva oftare så denne vet vad jag sysslar med på dagarna. haha! I Love U sis!

Ikväll däremot blir det en kortis.

Har varit å ute tagit några glas med Lilla C, Maria och Sara. Mysigt! Underbart att efter en mycket jobbig arbetsvecka då man känner sig helt slut, få sätta sig och dricka nåt glas vin och snacka lite skit. Lovely!

Veckan har varit riktigt jobbig. Har inte orkat någonting på kvällarna, utan rasat rakt ner i soffan så fort man kommit hem och bara sovit. Hua, inte kul:(
Men starten av veckan var toppen. Hade lilla mor på besök och vi hade några underbara dagar tillsammans. Tack för det mammsen, det känns lite tomt här fortfarande!

Nu ska jag sussa. Blev en tidig kväll för mig då veckan (som sagt) varit ganska påfrestande och imorrn vankas det jobb igen.
På kvällen däremot blir det fest. Ska till underbara Therese på schlagerfest. Gud så jag saknar henne, var på tok för längesen vi sågs!

Nu ska jag sova. Fredde är ute och dricker öl ikväll så jag får bre ut mig bäst jag vill i sängen:)

Ha en trevlig helg alla!

Inga kommentarer: