måndag 30 mars 2009

Hej å hå, jag börjar verkligen bli en vecko-bloggare. Inte många inlägg i veckan här inte. Tur man inte är en av dem som tjänar pengar på bloggen, då hade det varit riktigt knapert.
Det verkar vara många som är i nån form av blogg-svacka. Å man blir less när folk inte uppdaterar och så är man precis likadan själv. Jaja, bloggen är väl inte hela världen ändå, även fast man är lite smått beroende :S

Det börjar tack och lov bli mycket ljusare ute nu och man påverkas verkligen av det :) Krafterna börjar sakta men säkert återkomma.

Så vad hände förra veckan?
Lite träning med LillaC. Men dock FÖR lite, måste verkligen ta mig mera tid för det. Man mår så mycket bättre när man är inne i det. Men ibland finns verkligen inte orken. Låter kanske som en dum ursäkt, men det är faktiskt så. Som förra veckan, då jobbade jag 8-19.15 både tisdag och onsdag och dessa hästpass tar verkligen på krafterna=/ Nå väl, nog om detta, jag önskar det fanns mera tid och ork för detta, men det kommer väl med våren kanske.

Hade en ledig Torsdag. Underbart då vädret verkligen var toppen. Spenderade några timmar hos frissan och jag känner mig riktigt nöjd. Lite ljusa slingor i barret ger en lite vårkänslor. Första steget mot att bli ett ljushuvud igen :)
Kvällen spenderades med Ita. UTAN bebis! Verkligen underbart att ses bara hon och jag. Och man såg verkligen på henne att hon slappnade av och hade jättekul. Det blev några glas vin och massor med surr. Kvällen var jättelyckad och vi skrattade hur mycket som helst.

Lite möten angående nya produkter och märken har jag även hunnit med. Så jäkla roligt och det kommer sjukt mycket vårnyheter och jag känner mig rätt så taggad igen. ÄNTLIGEN!

Helgen bestod av jobb och.. jobb! Har haft det riktigt lugnt och skönt. Har jobbat på dagarna och bara slappat på kvällarna. Somnat i soffan både fredag och lördag och det har varit såå välbehövligt. På lördagen efter jobbet blev det en visit på Filmcafét på Söder. Älskade Brasco! En kräftstjärtsallad och en STARK Americana. Lovely! Varför har man inte fler sånna helgen? Ibland är det verkligen underbart med dessa helger, men nu rycker det i partynerverna inför kommande helg:D Mmm!

Igår när jag kom hem från jobbet så stod vår nya säng på plats! GUD SÅ UNDERBART!!! :D Nu har vi trängts klart i en 105-säng. haha! Den nya är underbar. Den täcker i princip hela rummet med sina 180cm, men vad mer behöver man i ett sovrum? :) Man somnade ovaggad igår i ny säng, nytt duntäcke, nya kuddar och nya sängkläder. Riktig lyx och det kändes ungefär som på hotell !

Nej, nu väntar en dusch och en pling till LillaC. Måste få en ordentlig uppdatering från helgen och andra äventyr.

På återseende!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mer, mer, meeeeeeer!!!/M