söndag 5 april 2009

Extreme makeover..

Detta må uppfattas som ett enormt stort ego-inlägg.. Och vad kan jag säga? Det ÄR ett stoooort ego-inlägg;)
Igår fick jag min andra födelsedagspresent i form av en enorm piffning av hår och smink av min underbara pälra, LillaC.. TUSEN TACK älskade vän! Med skumpa lurade hon iväg mig på en salong där vi fick bli stylade inför min fest på kvällen. Tack, tack, tack, tack! Det var verkligen uppskattat och jag blev så himla glad över det <3

Lovade Sis en bild-blogg om detta och här kommer en rejäl sådan:


Började med att bli snygga i håret..

LillaC fick en enormt snygg frilla!!! Vad säger ni?


När våra frillor var klara var det dax för sminket. Såhär såg vi ut innan..



Sminkning och ompyssling på HÖG nivå. Allt detta med ett glas bubbel i handen.. Behöver jag säga att man kände sig som en prinsessa? :)


Vi blev riktigt nöjda med resultatet båda två. När man själv till och med KÄNNER sig snygg så har stylisten gjort ett riktigt bra jobb!





TACK snälla och otroligt duktiga Viktoria som tod sig tid att hjälpa oss denna underbart soliga och härliga lördag. Guldvärt! :)



Sen var det dax för fest, men det berättar jag mera om i nästa inlägg.
Och åter igen: TACK älskade vän för en otroligt uppskattad present! Love U!

5 kommentarer:

Jeanette sa...

Det blev riktigt snyggt måste jag säga! Vilken lyx att få bli ompysslad sådär :).

Anonym sa...

Super snygga Madde!!!! Stolt kusin här...

Anonym sa...

Snyggisar !!

Mamma sa...

Oh, Madde! Himmel vad snygg du var! Båda två var jättefina!

Storasyster sa...

Alltså, systerhjäratat blir ju såååå STOLT när hon ser denna snygging!!! Shit va snygga ni blev! Perfekt inför en partykväll!! KRAM!!