måndag 6 april 2009

Another bildblogg

Ja, som sagt så hade jag fest här hemma i lördags. Tjejfest :D Det var verkligen jätteroligt och jag kommer att leva på den länge. Men det var inte bara festen som var kanon. Hela lördagen var underbar! Inte när jag vaknade iofs.. Mina bihållor ville ta livet av mig och jag önskade vid det tillfället att de hade gjort det. Shit vad ont jag hade! Men hur som helst tog jag en tablett, tog på mig min sleeping mask och sov vidare till undefär halv tolv. Efter en dusch och en frukost kändes det genast mycket bättre. Dessutom kom LillaC hit och hade med sig mina Rinexin. Thank god!
Hur som helst, vi gick ner på stan och hade några underbara timmar. Satt nere vid vattnet vid dramaten och drack latte och tittade på folk i nån timme. Underbart! VÅREN är här!! Massa folk, barn, vovvar, fåglar och man kunde iknappt ha på sig jackan för det var så varmt. Våren är definitivt min bästa månad:) Hur som helst så hade vi några härlig timmar där. Sen gick vi hem till mig runt halv tre. Då tog vi oss ett glas vitt på balkongen och Fredde fick sig en öl. Är det inte underbart så säg?!!



Vid tretiden så bar det iväg igen och Carro gav mig den där perfekta presenten! Jag blev såå himla glad och jag är så tacksam:) TACK igen!
Efter en dag i solen och några timmar i salongen med ett glas skumpa i handen så kunde man inte vara annat än taggad inför kvällen.

Runt sjutiden började flickorna att droppa in och sen var festen i full gång. Jag hade så himla roligt och det var så underbart att ha så många av mina vänner här på en och samma gång. Det blev bra OCH dålig musik, drinkar, vin, sång och skratt och vi ville nästan inte förtsätta ut. Efter ett nån gång fick vi tummen ur och gick. Gruppen splittrades ute och jag och mina jobbartjejer hamnade på Storstad. Nu var det kanske inte ett sånt ställe som vi skulle gå på, vi ville egentlige dansa loss men det var så mycket folk överallt. Jag kom hem runt halv tre och somnade med ett léende på läpparna:)








Åter igen.. TACK mina underbara vänner för en superlyckad kväll :)

Puss till er!

Inga kommentarer: