fredag 24 april 2009

Dålig -igen!

Jag VET! Ruskigt dålig på att uppdatera -igen! Jag säger som vanligt. Snart! ;) Ska bara åka på kryssning med jobbet i helgen så kommer en update sen. Har MASSOR att skriva om.

Men en sak måste jag bara dela med mig av. Något som gör mig alldeles varm inombords och tårarna kommer väldigt lätt av bara tanken på det.

JAG SKA BLI MOSTER!

I Oktober händer det absolut största som hänt mig hittills och jag kan inte förklara lyckokänslorna inom mig. Min älskade syster ska bli mamma och jag är så stolt och glad att inte ord kan beskriva.

Blivande mostern å mamman :)

Jag LÄNGTAR!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det spännande...mina barn ska få en liten tremänning/ kramar från soffan

Lisa sa...

Vad roligt...Hälsa Carro grattis från mig :)

Bella sa...

Säger grattis till dig med. Fast du inte varit särskilt aktiv i det hela än så länge. ;)
Världens finaste bebis kommer det ju att ploppa ut också! =D
Kram

Sara Kovland sa...

GRATTIS Madde!!! Jag kan ju säga att Moster är typ det BÄSTA man kan vara!!! Det är hur mysigt som helst och man får det "gottaste" med dom små liven å sen kan man lämna tillbaka dom! ;) Dock har du en bit kvar innan du kommer upp i min division... 4 syskonbarn! ;) Å jag skulle göra precis ALLT för dom! KRAM! Sara E