torsdag 19 juni 2008

fixa å trixa

People, jag har haft sovmorgon!!! Jag har sovit i nästan 12 h!!! Tror ni att det var underbart elle underbart??? Jag är som en ny människa!!!

Idag håller jag på att fixar å trixar. Inför midsommar alltså=) Måla naglar, ansiktsmask, piffa och packa. Ska bli så himla skönt att få komma hem. Tyvärr blir det bara en toksnabbis=/ Hade planerat att vara hemma betydligt längre tid, men det kom nåt ivägen. Någonting ashäftigt som gör att jag måste befinna mig i Sthlm Söndag morgon 09.00 pip. Från och med söndag och 6 månader framåt, sen ni.. Då pekar jag med hela handen;)

Barn. Varför måste barn SKRIKA bara för att de är utomhus?? Vi har ett dagis utanför lägenheten och jag tror inte att ungarna på detta dagis kan prata i normal ton. Krigar de? Står de 500m från varandra? VARFÖR SKRIKER DESSA UNGAR NÄR JAG HAR SOVMORGON?

Inga kommentarer: