måndag 30 juni 2008

skyfall

Jaha, nu har man semester PÅ RIKTIGT:D

Jag å Fredde knatade ner på stan för att införskaffa lite diverse prylar innan vi åker imorgon. Himlen fullständigt öppnade sig.. Man såg knappt en meter framför sig. Fick gå in på Adidasbutiken å vänta tills det lugnade ner sig. Härliga svenska sommar!

Nu står fixning och piffning på schemat. Sandpappersfötter ska bli fina sommarfötter:) Skulle behöva fixa en hel del här hemma, men det får bli efter semestern. Packa, testa kläder och packa om igen måste prioriteras först!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Madde! Vad kul att du också tittade in. :) Nu fick jag ju ännu en blogg att kolla igenom! Hur kul som helst.:) Ha en toppensemester!

Anonym sa...

Hej! ingen fara, jag stressar inte ihjäl mig. Jag har någon som tar hand om mig här hemma ;) Låter som ni har en del att stå i oxå :) Kram

Anonym sa...

Det var jag som skrev förra :S