torsdag 19 juni 2008

tankar.

Sådär ja, nu är jag klar. Tror jag. Tånaglarna är målade och väska är packad. Ska springa ner på systemet å inskaffa lite rosé inför morgondagen. Mmm!

Har suttit å läst lite bloggar, tagit igen mig lite på den fronten. Vilka jäkla hetsiga veckor det har varit på slutet. Flytten, långa jobbdagar, fullspäckade helger och inte en ledig kväll. Inte konstigt man blir trött. Längtar verkligen till semestern. En vecka kvar. EN VECKA! Sen har jag 4 långa veckor (som kommer kännas som 1,5..) av bara ledighet. Kommer inte ihåg när jag hade långledigt under sommaren sist. Förra sommaren hade jag 2 veckor som bara innehöll KAOS, året innan jobbade jag 8 veckor eftersom jag pluggade. Året innan det jobbade jag på Gripen precis hela sommaren. Innan det då. Sålde skor under de ordinaries semestrar och innan det, då stekte jag hamburgare tills ögonen blödde. GUD vad snabbt tiden går. Jag är gammal. Och erfaren;) haha!

Nej, nu systemet. Ska kolla om herr och fru Modig är på kontoret så jag kan önska dem glad midsommar oxå.

På återséende!

2 kommentarer:

Anonym sa...

DU är väl unnad en riktig semester Snygging! Kram Papps.

Anonym sa...

Gladmidsommar, lite i efterskott! =) Kram