onsdag 18 juni 2008

Häst

Sådär, 2 hästdagar gjorda, nu är det bara den värsta kvar idag. 8-19.15 och på det ett kvällsmöte fram till 21.. 13 härliga timmar på jobbet! Jag vill sova.

Igår gjorde jag ett gästspel på mina drömmars arbetsplats. Wonderful! MEN, stället var sig inte likt alls. Men i löööved it, Globen är alltid Globen. ALla har vi våra dåliga dagar:p
Klämde in en sushidejt med Therese efter jobbet. Kom hem runt elva å då var det bara att slänga sig i sängen. Zzzz!

Imorgon ska jag sova, jäklar!!! Hade tänkt åka hem redan ikväll men det finns inte en biljett kvar. Och medan de fortfarande fanns så kostade de skjortan, å det känns som en dålig timing med tanke på att lönen inte kommer förrän nästa vecka.

Jag tar mig en sovis istället, så skuffar jag uppöver med F å LillaC på kvällen istället.

Näe, plikten kallar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att du gör helt rät som tar en sovmorgon istället. Även om det hade varit mysigt att få hem dig liiiite tidigare!:-)

Anonym sa...

Hej tös! GLAD MIDSOMMAR....Papps å Anki.