måndag 16 juni 2008

Sliten

Nu kan jag verkligen fatta vad mamma har menat i alla år med att "ju närmre semestern man kommer, destå tröttare blir man". Jag är förstörd, och det syns!!! Herregud, jag ser verkligen sliten ut, vad hemskt det känns! Det är två arbetsveckor kvar, SEN är det vila! Denhär veckan jobbar jag bara 3 dagar, så man kan säga att det är drygt en vecka kvar;)

Har 3 hästpass framför mig, men då går ju tiden snabbt iaf. Hade helst bara varit ledig och göra klart allt med flytten. Förra veckan var vi riktigt flitiga och slet varenda kväll med det. Så snart är Krillan tömd. Då är det "bara" vårt hem som ska bli ett hem igen.. Trots att jag flyttar så ofta glömmer jag alltid bort hur mycket slit det är. Men den här gången är det speciellt, för två hem ska bli ett. Helt underbart, jag blir/är sambo!!! :)

11h jobb idag, känner mig inte alls laddad för det. Imorrn lika så, men då jobbar jag första halvan på "Mitt" jobb, sen ska jag gästspela på Globen på eftermiddagen och kvällen:) Blir intressant!

Nej, plikten kallar och jag måste dra nu!

Hej!

Vad tråkiga ni är som inte kommenterar, inte ens DU mamma! Risken att jag lägger ner bloggen HELT blir större då :p

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena tjenen!
Visste inte ens att du har en blogg men nu när jag vet det ska jag läsa den så ofta jag bara kan. Ska länka från min med. =)
Ha det bra och slit inte ihjäl dig med flytt och jobb.
Kram

Anonym sa...

Neeeeeej! Inte lägga ner! Du vet ju att du har bloggningsplikt när du är så långt hemifrån!! Det är svårt att kommentera när man inte riktigt vet när du har bloggat...

Anonym sa...

TJOHOOOOOOO!!!!Storasyster jublar sådär HÖGT så d hörs till Höis!!Blogg is the shit, gärna bilder, men även text!! SNART ses vi!!!Göllegöll!!