tisdag 10 februari 2009

Body Shop





Åhh, jag äääälskar Body Shop! Jag fick en Body Butter av kusin Mia som luktar Hallon. Herregud, den är helt underbar!!! (TACK!) Så nu går jag runt och känner mig som ett gelehallon hela dagarna. Underbart. Fick ett presentkort där av Gunilla & CO som jag har shoppat upp idag. En Bodyscrub som är to die for. Jag vill ha mer, mer, mer, mer!!! Ge mig:)

Helgen var underbar! Så mysigr att vara hemma och bara vara. Det var galet mycket snö och det kom bara mer å mer å mer.. Nästan lite för mycket kan man tycka. Men jag hade det bra ändå.


Var tog lekstugan vägen?

Lördag kväll blev mycket lyckad. Lite vin å massa gott hemma hos syster å Fille och sen mötte vi upp Soffan och Kent. Herregud säger jag bara.. Tusen tack för den kvällen. Den var kanon och jag hade så himla roligt. Underbart att få umgås lite med er <3 Har träffat större delen av mina kusiner och det värmer lillhjärtat mitt, ni är toppen allihopa!

På söndagen var det kalas hemma hos mammsen. Full rulle och underhållningen stod lilla Nellie för. Ett levande lyckopiller och söt som få:) Kul att träffa lite släkt och gott med fika. Fick en massa fina presenter och det var verkligen mysigt att få träffa alla. Tack alla som kom trots snökaoset.

Snökaoset ja.. Var mindre roligt att åka tillbaka till Sthlm i detta väder:S Fram till Tönnebro var det vidrigt! Tokhalt och snöoväder mest hela vägen. Men sen gick det bra och vi kom hem helskinnade:) Tack för i helgen alla berörda parter=)

Nu blir det ombyte till träningskläder, jag och LillaC ska göra ett nytt försök, haha!

Inga kommentarer: