tisdag 3 februari 2009

Konserten i Söndags var jättebra!!! Det var som ett enda stort lyckopiller allting, haha! Se själva här.
Parken var förband och det var oxå kanon. Kul, kul! Vi han med en massa skvaller mellan banden oxå, DET var spännande;)

Inatt drömde jag nåt märkligt.. Jag, Mamma & Stefan bodde i lägenheten där vi (jag, sis och mamma) bodde innan vi flyttade till Stefan. I Kovland alltså. Men det mest märkliga var att vi skulle flytta till huset i Solum som mamma och pappa bygde en gång in the very begining of -90 talet. Vad betyder detta? Jag var även på väg att cykla dit från lägenheten med en cykelhjälm gjord av frigolit som smulade sönder mer och mer hela tiden.. Drömtydare någon?

Har sovmorgon idag, stänger på jobbet ikväll. Men nu är det dax att röra på sig. Ska träna efter jobbet. Känns väldigt skönt att komma igång igen men jag känner mig grymt opepp idag...=S Men man måste börja nånstans och jag kommer säkerligen känna mig duktig ikväll när jag kommer hem:)

Nu, jobb!

Ha en bra dag!

M

Inga kommentarer: