tisdag 10 februari 2009

Min egenkväll!

Herregud vilken underbar kväll!

Var som sagt och tränade med LillaC, och den här gången gjorde vi det faktiskt, haha! Körde "bara" kondition idag, ingen styrka. Även om vi körde ganska lugnt så gick det betydligt bättre än vad jag hade vågat hoppas på. Lovely!

När jag kom hem så blev det en lång, varm dusch och jag fick äntligen inviga min nya bodyscrub. Det är en scrub med sheasmör och den är verkligen skön. Det är ganska mild doft i den men jag gillar det. Mitt bodybutter doftar destå mera så det blir en perfekt kombination. Så, nyduschad, nyskrubbad och nysmörad(!) satte jag mig i soffan i morgonrock med en kopp gott te å läste nya numret av Topphälsa. Å så har jag suttit i kanske 2h nu. Helt underbart!



Sånnahär kvällar är som balsam för själen och det borde man verkligen unna sig oftare! Att bara ta hand om sig själv och vardagslyxa lite. Det tror jag är otroligt viktigt, speciellt eftersom man flänger runt som en galning annars, både på jobbet och fritiden.

SÅ, mera vardaxlyx och ta-hand-om-sig-själv-kvällar åt alla. Det tycker jag att ni kan ge er själva i alla <3-ans dag-present!

Inga kommentarer: