söndag 1 februari 2009

Jag är en Vampyr

Då har ännu en helg gått. Nästan. Det bästa är kvar, tjoho!

Eftersom jag har jobbat hela helgen så har inte sådär jättemycket spännande hänt. Fredagkvällen var bra. God mat hos G&S, mys med lille Oskar, massa surr, å lite småplanerande om en eventuell Hemavanresa med Fs kusiner. Sen hem å sussa.
Jobbade på lördagen sen när jag kom hem sov jag ett par timmar. Resten av kvällen spenderades hemma i soffan. Mer eller mindre sovandes hela kvällen. Inte jättemycket action med andra ord, men välbehövligt. Just nu är det som att proppen för energi dras ut ur mig efter minsta lilla anstängning, mer behövs inte. Men snart är det lite ljusare ute och jag skyller det mesta på vädret. Redan idag reagerade jag på att det var lite ljusare när jag slutade jobba, än vad det brukar vara:)

Som sagt, det bästa av denna helg är kvar, och det är vad kvällen har att erbjuda. Ska på konsert, tjoho:) Markus Krunegård spelar på Cirkus!!! Ni vet, han Jag-är-en-vampyr-killen. Kommer bli riktigt bra. Det kan inte bli annat. Det kan framförallt inte bli värre än konserten i onsdags, haha! Har gått runt i några dagar med MK på repeat i mp3n så nu är jag laddad:) Ska bli kul!

Imorrn börjar det 2 nya A10:or (apotekarelever). Så då ska jag har 2h intro med dem. Blir skoj, kul att se vad det är för stjärnor som ska spendera ett halvår hos oss. Alltid roligt med elever, det är som nya friska fläktar som kommer in och lever upp. Nu när man själv är en gammal räv, haha! Nej då, men nytt folk och nya förmågor på jobbet är alltid kul.
På kvällen är det dax för ACO-kväll igen. Det brukar betyda sjukt god mat;) Och lite nya kunskaper samt uppfriskning av det jag redan kan. Me like! Underbart vilka förmåner man har som egenvårdsansvarig =D Fina produkter brukar oxå delas ut, moaahahaha!

Nej, dax att börja småpiffa lite:) Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att allt verkar bra med dig. Jag personligen kan inte se dig som en gammal räv på apoteket hehe, du är säkert super trevlig mot dina kunder och charmar dom för fullt..eller hur/ kramar soffan