tisdag 11 november 2008

Ledig dag.

Ledig idag, tjoho! Som jag har längtat. Jobbade 6 dagar förra veckan (inkl. helgen) så en ledig dag är precis vad jag behöver.

Förra veckan var lite si sådär. Den började ok. Jobb och träning måndag, jobb och möte på HK på tisdag, LEDIG och en dag med Elin på Onsdag, men det var på Torsdagen det vände. Skulle vara ledig på torsdagen men det blev varuplockning och möte på jobbet i 3h. Sen lite ledigt då jag han klämma in en fika med Anastasia. Lovely! Sen möte nr 2. Fy fan säger jag bara. Mitt psyke fick sig en känga i form av ett besked som träffade precis som ett knytnävslag i magen.. Jäkla skit! Trasig Madde, förstörd dag, jobbig kväll. En jobbig kväll som spenderades på ACO-info i 3h på Rival vid Mariatorget. Ingen större hit med bultande huvudvärk och med ledsen själ. Men men, life goes on. Jag repar mig!

Fredagen kändes tung. Lång dag på jobbet men jag inser ju att jag har vissa kollegor med enormt stora hjärtan <3 Hur som helst. Fredagkvällen blev det mys hemma med Sushi, vin och Idol. Perfekt! Jobb på lördagen oxå och när jag kom hem så satt F & G på knäna i hallen. Nytt golv på G, tjoho=)
SEN mina vänner, helgens höjdpunkt! MONEYBROTHER! Jag och LillaC drack lite vin hemma hos henne och lyssnade på bra musik. Sen begav vi oss upp till Södra teatern. Fantastiskt! En otroligt bra spelning och Moneybrother är ju alltid ANDERS! Yammi! Lite snopet var det när plötsligt brandlarmet gick?! Haha! Först trodde vi att det var ett skämt men till sist fattade vi och vi fick snällt lunka iväg ut. Lovely Moneybrother spelade ett par låtar för oss ute i spöregnet och det ver verkligen mysigt!!! När brandbildarna hade kommit och sen åkt igen (bränt bröd sa de?!) så fick vi traska in igen för att avnjuta det sista av konserten. Supermysig kväll!

Söndag jobb igen. Jag fick mycket gjort och jag hade hjälp av fina Jennie i kassan. Snyggade till egenvården och jobbade mycket med försäljningen. Jag vill vara BÄST hos oss;) hihi!
När jag kom hem var golvet klart. Gud så snyggt det blev!! Tjoho. Nu längtar jag tills köket och sovrummet oxå är gjort, kommer bli så jäkla bra!

Det blev både ett knepigt och underbart slut på veckan och lilla hjärnan har mycket att reda ut. Tack mina fina vänner och min underbara familj för all peppning och hjälp att se saker och ting positivt. Och tack för att ni tror på mig! PUSS

Inga kommentarer: