måndag 24 november 2008

24/11

Idag är det bara en månad kvar till julafton. En månad! Har jag börjat med julklapparna än? Nej! VET jag vad jag ska köpa för julklappar? Nej!

Då tänkte jag såhär: Denna vecka kommer lönen, då ska jag sätta igång. MEN när man sneglar på veckans schema så kan det bli tufft..

Måndag: (Idag) Slutar kl 12, sen tuffar jag iväg till Uppsala för en kväll hos Andrea.
Tisdag: Hålla utbildning i Sickla mellan 10-13, Möte på HK 14-17, frissan 17-19? 20? (får springa jättefort mellan mötet och frissan..)
Onsdag: Kompetensutveckling med våra elever 8-9, jobba 9-19 inventera 19-21? 22?
Torsdag: jobb 10-19 (träna på kv?)
Fredag: jobb 10-19 (packa väskan inför helgen på kv)
Lördag: Konferens hela dagen, middag och fest på kvällen
Söndag: SPA-dag hela dagen:D

Jaa, så att.. No julisar denna vecka. No träning (kanske) denna vecka. No vänner eller mys denna vecka. No LIFE denna vecka:( Däremot en rejäl Beroccakur hela veckan..

Och kan någon säga mig NÄR jag ska pynta hemma? På söndag är det första advent.. Jag vill dricka julmust, glögg och äta lussebullar och tända ljusstaken och stjärnan i fönstren. Dessutom så måste jag köpa en massa pyssel. Adventsljusstake, julstjärna, amaryllis och sånt. Och F påstår att han inte kan? Vaddå inte kan? Alla kan väl köpa jul- och adventspynt?! Tror han har märkt av min julmyshysteri så han är väl rädd att köpa fel saker stackarn. Haha!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, STACKARS Fredde! Du får inte skrämma honom så där! Julmys är något man måste få växa in i försiktigt om man inte är van!:-)

Anonym sa...

Jösses ! ser att ett proffs uttalat sig här redan ;o)
slinker ut genom sidodörren som den amatörtomte man är.
Kram Papps.