tisdag 11 november 2008

Ny vecka..

..nya möjligheter!

Var så vansinnigt trött igår efter jobbet. Tror att all info och allt jobb och helgen kommer efter ett par dagar. Somnade runt halv tio igår och klev upp kl 10 idag. Ljuvligt!
Förresten, jag hatar talkshows.. Verkligen! Så lediga dagar som denna blir det oftast att jag äter frukost till "Efter tio" med Malou von Sivers. Mycket hellre det än Jay Leno show kan jag säga. Nåväl, det var bara en liten parentes med ett faktum..

Idag skulle jag ha åkt hem till min fina Ita. Men hon ringde och sa att hon har jätteont och är sååå trött så vi skippar det. Herregud, det är verkligen nära nu. På riktigt! BF är på fredag och idag är det Tisdag. Iiiiiiih, jag blir så nervös! Magen har sjunkt jättemycket och det sticker och spänner och ilar lite här och där säger hon. Så vem vet, nästa gång vi pratar kanske hon är mamma.. Eller så blir det som hon säger.. Det kan ju faktiskt dröja 2 veckor till! Själv tror jag att det sker senast i helgen. Å herregud, kommer gråta floder när det sker:)

Så idag får jag använda mig av plan B. Tråkigt.. Först en prommis i det vidriga vädret, sen städning av lägenhet... Bläääää! Men jag får finbesök till veckan och jag kommer vara borta hela helgen så det är väl lika bra.

Men ikväll får jag belöningen. Det blir surr och hårdträning med LillaC, tjoho!!! Idag måste vi köra gärnet kära du, inge mer lallande för oss. No, no! Hihi! Jag längtar iaf, skönt att få svettas och ta i lite. Och icke att förglömma, SURRA :D

Hade ett kanonbra möte med min chef igår. Hon har ett hjärta av guld och är en stor förebild för mig. Hon är verkligen en person som jag har mycket att tacka för!

Näe herregud, det är lunchtid och jag har inte gjort någonting vettigt alls. Men det är OK för jag är LEDIG! Tjoho!

Nu: Regnjacka på!

Inga kommentarer: