tisdag 20 januari 2009

Hittills har veckan varit riktigt bra.

Dejt med Elin igår. Vi var på filmcaféet vid skolan. Där vi alltid var under tiden vi pluggade. Åhhh, nostalgi.. Jättemycket surr om allt möjligt och en heldel skratt. Hur som helst så var det jättekul och gott att ses igen. 3,5h bara sprang förbi och snart var det dax att vända hemåt.

Idag var en kanondag på jobbet. Herregud vad snabbt tiden gick. Massa saker som har hänt under dagen. Inget speciellt, bara lite olika "vardagsmoment" lixom. Väl hemma slängde jag ihop en omelett med oliver och majs i. Vet inte varför, men jag har fått en dille på omelett?! Gott och enkelt. Bara att slänga ihop en liten sallad till så blir det ännu bättre.

Efter middagen har jag fåt jättemycket gjort, hua vad jag har slitit.. Eller inte! Jag har legat i soffan HELA kvällen och sovit till och från. Skönt!

Imorrn blit det som sagt Uppsala. Känns lite stressigt att åka eftersom jag slutar kl 18 i Huddinge. Då är det bara att tuffa iväg direkt efter jobbet. Sista tåget hem går 23.09 så det blir lite jäktigt känns det som. Men eftersom att både jag och LillaC jobbar på Torsdagen så blir det nog att vi åker hem då iaf. Sorgligt! Men vi ska nog överleva:)

Näe, nu är det natten för mig!

Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe! omelett är ju en paradrätt i släkten Madden, det är nog därför du gillar den men inte vet riktigt varför typ. Kram Papps.