tisdag 6 januari 2009

Vardagen

Det kommer ett inlägg från nyår, jag LOVAR! Men jag orkar inte nu, haha!

Allt rullar på precis som det ska här hemma. Igår gjorde jag någonting som har hängt över mig LÄNGE.. Garderoben. STÄDA garderoben! Å herregud vad det behövdes kan jag säga! Nu ser man till och med lite golvyta. Men det blev fasansfullt tomt där inne. Har rensat ut en hel sopsäck som ska bort. Vad ska jag då fylla ut detta tomrum med? Shoppa lite kanske skulle sitta på plats;)

Nu är LillaC back in the city igen oxå. Mycket nice! Har legat i hennes soffa ikväll å snackat skit och lyssnat på bra musik. Härligt härligt! Har kollat in kommande utbud på konserter oxå så vi ska nog överleva fram till våren i år oxå:) Me like!

När jag kom hem hade Fredde oxå städat sin garderob. Men inte nog med det, han hade skrubbat hela badrummet oxå, från golv till tak. Underbart! I lördags hade han städat hela lägenheten dessutom. Han är för bra min sambo <3

Längtar nåt ofantligt till helgen nu.. Nästan så det värker i kroppen! Sis, jag längtar efter rosa rummet och Singan:)

Nu ska jag jobba bort min envisa huvudvärk som jag har haft hela kvällen. Inte ens Ipren och alvedon vill hjälpa mig:( F kom precis med en kopp te till mig. Det kanske kan funka:)

God natt!

1 kommentar:

LillaC sa...

Stumpan, kom tillbaka nu och joina mig i min "vvvm"-kampanj, ingen är så bra i dessa lägen som du! ;)

Jag har dessutom nyheter gällande en kommande resa.. gahha, kom till huvudstade nu! Eller, du kan få vänta nån dag så du får njuta av sundsvall ett tag också MEN sen är det bums tillbaka hit!

PUSS!