tisdag 27 januari 2009

I wish..


Här är lite av mina wishes när jag fyller år..



Shimmer cube nr 07, Body Shop
Cover all mix, Make Up Store
Micro Shadow -Savanna (och fler färger..), Make Up Store
Eyeliner i fast "kakform" (svart) och en pensel (Eyeliner 102), Make Up Store
Påfyllning i Globalsamlingen ( ej G55 eller GS38, de finns redan)
Ipod Nano, hellst svart eller silver
Soda Stream
Kära dunjacka som jag köpte förra månaden men lämnade tillbaka men ångrar mig;( , Stadium
(Everest stl 38, nu nedsatt till 699:-)
Pengar på Egyptenkontot:D Kontonr finns att få av Stefan;)
Böcker
CD skivor
Presentkort! Överallt!!!
Snygga smycken


Har en känsla av att listan kommer att uppdateras ett par gånger så håll ögonen öppna:D

Herregud, jag fyller 24.. Som jag sa till mamma, det här är första året jag börjar känna att jag fyller MYCKET! Börjar minsann få lite åldersnojja :S Men det är KUL att fylla år:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad jag känner igen mig Madde. Älskar också att fylla år men iår var det jobbigt att man faktiskt var tvungen att fylla på med ett ljus till på tårtan..
Men det går över, min åldersnoja har släppt nästan helt nu. =P
Kram kram