söndag 25 januari 2009

Jaa, idag har man varit riktigt effektiv, på riktigt! Har städat å fejat på hela dagen. Äntligen är vårt hem nästan helt fint igen. Dammtorkat, till och med runt dörrlisterna:D Skönt! Nu är det tvättis på schemat vilket oxå känns skönt att få gjort. Skönt att slippa gå naken lixom. Hade tänkt hinna färga håret idag oxå men det får nog skjutas fram nån dag. Hade tänkt få hjälp av LillaC ikväll, men vi båda har husfrutjänst idag så det kanske blir imorrn efter klippningen. Eller om jag tar saken i egna händer ikväll.. Vi får se=)

Ny vecka igen=) En bra vecka har jag en känsla av. Trodde inte jag hade så mycket planerat men tji fick jag när öppnde kalendern nu. Klipptid imorrn, träning efter det, ev middag hos G&S på tisdag. De ska till Florida i nästan 4v så de ville bjuda på middag innan de åker. Har inte sett dem sen innan jul! På Onsdag är det konsert, Oasis spelar i Globen. På Torsdag är jag ledig och då ska jag och Ita hälsa på Carro i huset. Kul att träffa lillan igen, det var verkligen längesen och hon har säkert växt jättemycket. Sen blir det jobb hela helgen som avslutas med konsert på Söndag. Markus Krunegård:) Blir nog bra!

Så, denna vecka kommer nog pringa fram den med.

Ha en trevlig kväll:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Fullt upp! Som vanligt. Ha en bra vecka!