fredag 23 januari 2009

nu är det helg

Oj vad veckan har gått fort:) Det har varit en bra vecka. Utom igår, då var jag en dötrött, lite deppig PMS-bitch! Å ni kan ju tänka er den kombinationen: Deppig-trött-PMS.. No good!

Deppet har gått över lite. Det var mest Andrea jag gick och sörjde, men jag har insett att hon är ju faktist inte död. Men det känns så, haha! Nej, men man får var ledsen över en sån sak, bara man blir glad snart igen. Och nu är jag mer glad. Bara lite ledsen:)

Trött var jag nog både efter hetsiga dagar på jobbet, stressa iväg till Uppsala, massa känslor inom mig och för att jag inte kunde sova efter Uppsala.

Och PMS då. Varför hade jag det? Joo, anledningen fattar jag ju.. Men jag har ju aldrig lidit av det förr? Har haft lite spår av det tidigare, men inte sådär.. Äh, jag tror det var kombinationen av allt jag nämnde ovan. :) Men nu är allt i sin ordning, idag är jag lika snäll och gullig som vanligt, haha!

Nu har vi äntligen bokat vår lilla tripp till Göteborg, tjoho!! :) Har länge försökt hitta en helg då vi kan åka ner och hälsa på Frida och Jon (och utforska den underbara staden!). Å nu har vi lyckats tima en helg då både jag och Frida är lediga, plus att vi fick kanonbra priser på tågbiljetterna. Tjohooo:)

Imorrn blir det bowling och middag ute. Blir skoj, var 100 år sen jag bowlade så det kan bli rätt intressant, haha!
Nu blir det lite powernap för min del, sen ett glas rött och vänta på att Therese ska ringa. Fröken fräken var ute på äventyr igår så jag hoppas inte hon somnar och bangar ikväll. Men å andra sidan känns det mycket lockande att sitta hemma å dricka vin och bara slappa efter en fullspäckad arbetsvecka. Vi får se! Är hon på så är jag:)

Ha en trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer: