söndag 14 december 2008

3e advent

Idag har jag haft en kanondag, så himla skönt att vara ledig. Jag och F låg kvar i sängen ända till tolvtiden idag, har sovit som en liten bebis:) Sen blev det slappande på hög nivå i soffan framför Idol-finalen.
Strax efter två åkte vi hem till LillaC som bjöd oss, Danne och Maria på världens brunch! Mmmm, TACK det var verkligen supergott och mysigt allting. Perfet sätt att fira 3e advent på!


Resten av kvällen spenderas oxå i slappandets tecken.. Det är verkligen någonting som jag behöver nu. Kroppen säger nej och det måste jag lyssna på. Så denna vecka blir det lite jobb (betydligt mycket mindre än föregående veckor), lite träning hoppas jag och sen inte mycket mera än så. Återhämtning is the shit för mig nu!
Men imorgon, DÅ har jag ett viktigt möte inbokat. Ett möte i form av att snusa på liten bebis som jag längtar något enormt mycket efter. Hans mamma är ännu en person som jag saknar obeskrivligt mycket.

Prinsen<3


Inga kommentarer: