måndag 22 december 2008

Kill me.

Glöggkvällen i fredags blev ingen glöggkväll. Däremot en vin och ölkväll. Det var Andreas som blev vår hedersgäst, haha! Hade en kul kväll iaf. Jennifer kom förbi en sväng efter julfesten med jobbet oxå. Tyvärr kom inte LillaC, hon fick rycka in som friend in need i sista sekund. Men vi får ta igen det en annan dag.

På lördagen var det jobb för min del. Hade lite huvudvärk under dagen, men tänkte inte så mycket mera på det. Men efter jobbet när vi var på väg hem till Emily så kände jag att jag faktiskt var ganska hängig. Men, men, en tablett så löser det sig.. Inte! Herregud så dålig jag blev. Försökte vara vaken, pigg och glad men det var SVÅRT! Ont överalllt och jag fick bara ner ett glas vin, å det var motigt! Jag stog ut till strax efter kl ett, sen gick det bara inte. Kom till T-banan och den kom efter 17 minuter. 17 lååååånga minuter. Mer död än levande! Hade 38,7c i feber när jag kom hem och frös som en hund.

Gårdagen var bara en lång pina. Hade 38,6c MED både Ipren och Naproxen i kroppen.. Stackars Madde.. Haha, jag VET, jag är som en karl när jag har feber. haha!
Hade tänkt att LillaC skulle komma hit å dricka lite glögg å få sina julisar igår, men det var ju bara att glömma:(

Idag tuffar jag norrut.. SKÖNT att komma hem, mindre skönt att sitta på ett tåg i 4h med feber:( Men, men, en tablett och sömn så ska det nog gå bra.
Ska ta å packa väskan nu, vilket jag INTE ser fram emot:( Dessutom trodde jag att tåget gick 16.30, men nu när jag kollade så var det 15.30. Tur att jag kollade iaf.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: