tisdag 23 december 2008

Zyx och Ipren

Jag överlevde tågresan hem igår. Men inte mycket mera än så..:S SKÖNT att vara på plats, äntligen hemma så att den riktiga julstämningen kan infinna sig.

Här är det lika juligt som vanligt. Tomtar överallt och en (ganska gammal) hund som tror att han fortfarande är en valp. Home sweet home!

Mådde lite bättre igår, lite mindre feber än innan men lite mera förkyld. Idag däremot vet jag inte alls hur jag mår egentligen.. Lite sämre igen. Klev upp å käkade frulle men var tvungen att gå å lägga mig igen. Sov i nästan 3h till. ONT i halsen som få. Med en Zyx och en Ipren så blir det nästan bra. Please låt mig bli frisk nu!

Ikväll blir det julmusik i kyrkan (om jag orkar), sen den obligatoriska skinkmackan när vi kommer hem. Mys!

God jul alla!

Inga kommentarer: