onsdag 10 december 2008

Familjen!

Tusen tack för att ni bryr er så mycket, det betyder verkligen jättemycket! Det är tokmycket nu och jag har haft en fart i 180 ganska länge nu, jag vet! Men jag lovar och svär att jag mår bra! Jag är fullt medveten om att jag har haft ett hästschema på slutet och jag medger att jag är helt slut, men det är bara några dagar kvar av detta schema, sen är det som vanligt igen. En av orsakerna till att det är så mycket nu är för att jag ska vara ledig över julen ganska många dagar. Och eftersom vi inte är berättigad semester över julen så måste jag helt enklet jobba in dessa timmar ist.

Som sagt, TACK för att ni bryr er och att ni visar det, jag uppskattar det. Men ni måste våga lita på det jag säger oxå. Jag mår bra! Jag är lite trött men det är allt. Snart har jag lite ledighet och då ska jag vila upp mig! Belive me!

Love You!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Noterat! å säger du att det är så tror jag dig // Kram Papps

Anonym sa...

Haha!
När jag tittar in här för tusonde gången och ser denna rubrik, så kommer jag på att det låter som Rudolf i Sunes sommar.
Först ett djupt andetag, å sen
"- Familjen...." HUHAaha!!