onsdag 17 december 2008

glögg

Nivån på jobbet just nu är inte så hög. Man märker att alla är trötta, lite krassliga och lite småless. Vi skyller på vädret, det är enklast så. Men, när alla är såhär så blir det väldigt bra stämning där. Man är inte jättetaggad på att plocka varor, man hänger hellre tillsammans med de andra å snackar skit. Men när kundfokuset blir lidande, då blir jag förbaskad och ryter i! Det är inte våra kunders fel att vi är trötta. Det är tack vare dem som vi har nåt jobb, sådeså! Sen när jag har rytit klart, då babblar vi vidare och så är det inget mer med det. Me like, jag får bestämma lite samtidigt som att stämningen är på topp;)

Idag är det en vecka kvar till jul. 1 vecka.. Herregud vad snabbt det går. Snart tuffar jag uppöver till la familia. Lovely!

Igår, mitt i mina julkänslor, så fick jag för mig att vi ska ha lite glöggkväll här på fredag. Inget avancerat, bara lite glögg och mys. Vilka som kommer, det har jag ingen större koll på, haha! Kanske kommer en, kanske kommer fem..?! Jag stänger på fredag så det blir inga fina förberedelser och så, bara lite lätt å enkelt.
Lördag jobbar jag min sista dag innan julpausen. Herregud så skönt, tjoho!

Näe, jag har nog inte så mycket viktigt att säga.. Imorrn däremot, då är det en jäkligt viktig dag;)

Sov gott!

Inga kommentarer: