söndag 14 december 2008

sen sist

Nu var det verkligen längesen jag bloggade på riktigt! Har jobbar som en gris på slutet och idag är min andra helt lediga dag på 3 veckor. Är det inte sjukt så säg.. Men nu äntligen, ÄNTLIGEN så är hästschemat över och nu kan jag blir en människa igen. Whiii! Men jag har även hunnit med en hel del skoj:) Orkar inte gå in på allting så detaljerat, men lite kan jag väl nämna.

*Konferenshelgen var ju kanon, verkligen skitrolig!

*Efter det har jag hunnit med att klippa av mig håret lite



*Haft en julkväll på jobbet med mina kära kollegor

*Varit på två konserter, Johnossi och Lykke Li. Båda var kanon, men Lykke Li var verkligen över förväntan, jäklar vilket drag! :D Mycket, mycket bra!



(bilderna är tagna från konsertkoll och Luger)

*
Har varit på härlig middag hos F´s föräldrar. Som vanligt var det hur god mat som helst och man gick verkligen därifrån nöjd:)

*Har hunnit träna en hel del, inte förra veckan dock, men veckorna innan det. Så himla härligt när man är inne i ett sånt flyt:)

*Umgåts med mina nära å kära. Inte allt för mycket för tiden och orken har inte riktigt funnits för det.

*Har varit på en exponeringsutbildning vilket var mycket givande

*Varit på en workshop för hur ett nytt datasystem för appo ska läggas upp. Härligt att få vara med och bidra och bestämma lite;)

*Har haft avslutning på ledarskapsutbildningen.. Lite trist och tomt att det är över, men det har verkligen gett mig mycket.

Jaaa, det var lite av det jag hunnit med.. Tiden har gått så fasligt fort och nu är det faktiskt inte alls lång till jul.. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Gillar frillan :o)
Välkommen vintern och dukat bord i Edsele.

Kram Papps å Anki.