fredag 5 december 2008

Trevlig helg!

Nu ska jag gnälla lite. Men jag är trött i både kropp och själ så jag tycker att det är ok att klaga lite;)

-I Onsdags var jag ledig. Första dagen sen förra söndagen.. Alltså hade jag 9 dagar i rad på/med jobbet bakom mig.
-Igår skulle jag vara ledig men hade möte och utbildning kl 8 på morgonen. När jag kom hem hade jag oooont precis överallt. Kroppen bara skrek efter vila.
-Nu har jag 10 dagars arbete i rad framför mig. Jag tänker kräva en ledig dag till veckan, annars pallar jag inte.

Behöver jag säga att helgen blir lugn? Ikväll ska jag umgås med LillaC, men gör min del blir det lugnt. Imorrn var tanken att jag skulle fira Therses födelsedag för att sedan möta upp hennes kompisar och gå ut. Jag hoppar det! Kankse att det blir middag med Tezz, men sen flyr jag fältet och åker hem. Jag orkar inte! Visst, hade jag varit ledig i helgen hade det varit en sak, då kunde jag vila på dagarna, men när ska jag vila nu då? Jag får vara tråkig i helgen helt enkelt, men jag måste!

Adjö!

1 kommentar:

Anonym sa...

Madde! Nu är det VERKLIGEN dags att bromsa upp! Klart att du måste få vara ledig en dag nästa vecka! Tänk på din hälsa, du ska orka med julen och alla andra helger också! Bromsa!