tisdag 9 december 2008

trött

Klockan är på tok för mycket nu egentligen, jag borde sussa. Har varit på middag hos F´s pappa. Toppenkväll verkligen! God mat och massa surr.

Blir inte mycket till update nu, orkar inte och har ingen lust. För mycket jobb, I know.. Måste varva ner lite nu. Har tagit ledigt på onsdag så då har jag bara ett möte att gå på på morgonen, tjoho!

Det jag längtar efter mest av allt nu är ledighet och min familj. Längtar så vansinnigt mycket efter er så det gör ont!

Förlåt mina nära å kära. Just nu är jag ingen bra dotter, syster, vän, flickvän eller kollega. Men snart är jag tillbaka. Det är bara att ignorera mig för jag ska bara sussa lite:) Snart har jag 2 dar ledighet framför mig och jag lääääängtar verkligen! Sen är jag back on track igen=)


Hej hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Frågan är ju om du verkligen ÄR ledig trots att du har lediga dar..
Folk att träffa hit å dit, party, sena kvällar/nätter. Sånt behövs oxå, det vet jag, men nu är det dax att du PRIORITERAR!!!
Att du inte har tid att höra av dej förstår jag, det är helt ok, men att du kör över dej själv på detta sätt vecka efter vecka, det köper jag INTE!! Skärpning nu!!
Kram!