fredag 11 april 2008

Dans

Din ålder borde vara 31.7 år enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


Haha! Gjorde precis ett test som visar hur gammal jag borde vara.. Frågor om lite allt möjligt. Och tydligen lever jag som en nästan 32-åring! HA! Jag försöker låssas som ingenting.. Jag tror att min fasta tjänst och ICA-kort höjde värdet enormt. Nu ska vi aldrig mer prata om det här!

Så vad händer?? Veckan har gått fort. Tiden bara springer iväg nu. Jobbar på, vilket är jättekul. Har fått bra feedback UPPIFRÅN den här veckan, vilket känns jätteroligt! Från ingenstans kom det och jag känner mig sååå mallig:D

Träningen då.. Har gått två ggr denna vecka och jag hoppas att LillaC är på ett pass imorgon oxå, men det tror jag=) Vi var på ett danspass i Onsdags. Hur roligt som helst!! Herregu, jag är glad att det inte finns speglar i salen. Vi shakade och hade oss, å en å annan snurr blev åt helt fel håll.. Haha! Men det var jätteroligt och det var verkligen inte sista gången vi gick på det=)

Snart helg! Guuud så skönt. Ledig helg -igen! Jag älskar mina lediga helger. Vill inte jobba helger, jag blir förvirrad av det och vet inte vilken dag det är. Lediga vardagar kan vara skönt ibland, men man blir som sagt lite förvirrad av det. Hur som helst så blir det bio ikväll, bara slappa. Skönt! Imorrn blir det sovmorgon, träning och troligtvis lite fest på kvällen. LITE! Jag vägrar bli som i söndags:s På Söndag blir det konsert, tjoho! Ska se Takida=) Takida ger mig vibbar från förr och jag blir lite nostalgisk. Jag gillar dem iaf, ska bli kul!

Våran elev på jobbet gör mig oxå nostalgisk. Jag brukar gå igenom olika ämnen med henne. Igår gick jag igenom hela magmodulen och alla miljarder produkter som finns där. Kvällen innan var jag hemma och läste på lite, uppdaterade mig lite. Då hittade jag alla skrivningar jag gjort på AT-utbildningen och alla kollegieblock. DÅ blev jag riktigt nostalgisk. Mina och Elins konversationer då vi hade damp och inte kunde konsentrera oss på föreläsningen.. Haha! Åhhh, jag kan verkligen sakna den tiden. Vilket sjukt och orealistiskt liv man levde. Och vad roligt det var! Men hallå, mitt liv nu är inte heller fy skam! :D Men nu lever jag ju tydligen som en nästan 32-åriing..

Nu duschen, sen jobbet!

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer: