torsdag 3 april 2008

Here we go!

Okej, vad börjar man??

Det är som vanligt bra på jobbet. Det är svinkul och det går bara uppåt=) Nice!
Kärleken det samma, upp upp upp!! Samma med mina prinsessor. They´re great!

Har dock inte varit i Sthlm så mycket på sistone och den vanliga vardagen har hamnat lite ur balans. Men såååå bra jag har haft det! Har varit i Sundsvall, Umeå och Tallin. Där emellan har jag jobbat en hel del de få dagar jag har varit på plats. Men jag har lyckats klämma in lite grejer emellanåt iaf. En Greyankväll men LillaC, en vinprovningskväll med Itan, en Sibyllakväll med LillaC och Malin igår och ikväll eventuellt en IKEA-tripp med LillaC. Men i helgen ska vi ta igen lite mera. På fredag blir det middag hemma hos mig med delar av AT-tjejerna, samt en festkväll och utgång med diverse stora, viktiga människor på lördagkväll. Tjohohohohohooooooo! Ser verkligen fram emot helgen=) Sen är man vog i fas med den riktiga vardagen igen. I love it!

OCH en stor sak har hänt... VÅREN ÄR HÄR!!!! På riktigt. Tjohoooo=) I Söndags såg jag de första tussilagona, whiiiiiiiii! Snar är det dax för ett vårskrik:D Idag är jag ledig, ska kanske passa på då, när ingen stackars anhörig är med;)

Tjip å hej!

Inga kommentarer: