måndag 7 april 2008

fest, bakfylla, jobb å träning..

hmf.. Försökte föra över lite bilder från i Lördags, men det ville inte riktigt.. Får bli en annan dag. Var iaf en riktigt lyckad kväll. Vi tjejer drack vin, lyssnade på Brittan, drack drinkar och shakade loss totalt. Medans killarna satt å snackade över några öl:D Hade iaf en toppenkväll. Söndagen var inte lika toppen:S Låg å sov till och från fram till halv fem på dagen.. Då var det bara att gå till MAX å käka det första (och sista) målet för dagen. Sen hem till Fredde ner i soffan tills det var dax att sova.. Det säger väl allt.. Det och att det kvävdes 3 alvedon och 2 resorb (plus en massa timmar av sömn..) för att över huvud taget ta sig upp. Men, men, det händer även den bäste;) Jag är nöjd över lördagen, det var sååå kul=)

Idag har jag jobbbat igen efter en låååång helg. Så då slog jag till på stort å jobbade på 2 apotek när jag ändå höll på :p Har blevit presenterad som "egenvårdskonsult" idag, vilket var nåt helt nytt för mig. Är det min titel nu?? Egenvårdsansvarig- och konsult. Det låter viktigt tycker jag. Vuxet lixom=)

Efter jobbet var jag sååå trött och en molande huvudvärk. Åkte hem och la mig och vilade. Försökte med hela mitt hjärta att få LillaC på samma tankar som mig - att skippa träningen och ta det en annan dag. Icke! Å nu kan jag bara säga: TACK! =) Var såå skönt och världens roligaste pass. Tur att du inte är lika lat som mig:p Puss på´re!

Nu äre duschen å sen pussa karln godnatt.

Hej svej!!

Inga kommentarer: