fredag 4 april 2008

freedom!

Det är verkligen amazing att vara ledig ibland. Och VÄLBEHÖVLIGT! Igår var världens skönaste dag, rätt igenom=) Prommade bort till Ringis efter ett x antal slappartimmar. Jag å LillaC drack kaffe å surrade. Satt där i 1,5h. När vi var som mest inne i de roligaste ämnena kom F & R tillbaka, och jag var tvungen att följa med C hem å fortsätta prata där:D LillaC mötte upp Malin sin å jag mötte upp mannen min. Vi förtärde goooooooood mat, höll på att äta ihjäl mig=) På kvällen hyrde vi film. Det slutade med att F hade somnat efter mindre än halva filmen och jag satt och spelade bubbelspelet som helt manisk. Så bra var den filmen...

Idag däremot blir det andra bullar. Ska snart ta med lite av mitt pick å pack och promma hem till K-berg. Måste pusta å fejja lite innan brudarna kommer ikväll. Ska bli skoj:):):) Elin anälnder lite tidigare än de andra. Skönt de, då hinner vi ta ett glas å gå igenom det senaste in privacy=) Itan kan inte komma ikväll:( Men, men det går fler tåg, å vi sågs ju faktiskt i Måndags. Men ändå, synd att hon inte kommer. Har en känsla av att kvällens höjdpunkt blir att klappa bebismage. Lite drygt en månad/ 1,5 kvar tills lillen kommer. Åhhhh, hon är så fin i sin perfekta mage!!!!

Nu blir det kaffe (framför datorn såklart, jag är ju ledig;)).

Ha en bra dag!

Klart å betalt!

Inga kommentarer: