torsdag 17 april 2008

ledig

Redan Torsdag. Veckorna flyger iväg riktigt snabbt nu.
Så vad har jag hunnit med då.. Har jobbat 3 st hästdagar. Är trött på dem nu. 8-19 är inte roliga arbetstider=( Hur som helst. Har hunnit med 3 konsulentmöten, ett telefonmöte och en hel del "vanligt" jobb.

Var å tränade i måndags, i tisdags var jag helt död å låg i soffan å glodde på tv. Dubbelavsnitt på DH, prefekt sysselsättning!

Igår var det pubkväll med YN-gruppen. Skönt att få träffa lite likasinnade människor med samma syn på jobbet och samma positiva inställning. Inget gnäll å inget ojjande över att allt är så jobbigt. Bara kul fakiskt=) Extra kul var det eftersom jag har värvat både Elin å Therese att vara med. De var självklart med på pubkvällen oxå!
Lämpligt nog är jag ledig idag pga jobb på lördag. Har hittills inte gjort mycket vettigt. Ska plocka ihop lite disk nu, sen gå ut på prommis i det fina vädret.

Efter fem blir det till att leta färg. Fredde ska måla om hallen å sovrummet och jag tycker inte att det är mer än rätt att jag ska ha nåt å säga till om..;) Haha! Nej då, han får bestämma helt själv. Ska bara aggera lite smakråd=)

Snart helg igen oxå. Vet inte exakt hur helgen ser ut, inte fredagen iaf. Är pank och längtar efter lönen så det blir inget extremt iaf. På lördag blir det först jobb, sen en liten vinka-av-biluthyrartjejen-och-grattis-projektadministratör-fest! Ska bli skoj=)


Nu: prommis i våren!

hej hej!

Inga kommentarer: