söndag 13 april 2008

Söndag

Ännu en helg har snart sprungit förbi. Igen! Fort går det.. En vecka med lååååånga arbetsdagar ligger framför mig. Men det ska nog gå bra. Det är det som är det tråkigaste med vardagarna. Man är så sjukt trött på kvällarna. Man jobbar, går å tränar ibland å sen somnar i soffan.. Elva-timmars dagarna på jobbet går bra, men det är på kvällarna man får betala för det. Jag älskar mitt jobb, men jag skulle kunna betala dyrt för ett 8-17 jobb. Måndag-Fredag. DET önskar jag mig i present. Men självklart skulle man inte vara nöjd då heller. Men jag har det bra som det är nu, helt klart. Man måste bara få klaga lite ibland:p

Dagen har flytit på. F köpte sig en ny leksak i form av en laptop så nu är vi lika nördiga han å jag;)

Idag är förresten en såndär dag när jag saknar min familj så sjukt mycket igen:( Kom hiiiiiit!


hej!

Inga kommentarer: