söndag 13 april 2008

Sixten!

Kvällen igår blev kanon=) Var först hos LillaC å tog ett glas vin innan vi gick vidare. Vi mötte upp R och hans kompisar och det var jätteroligt. Kände oss lite malplacerade med våra klackisar på ett hårdrockställe, men det var trevligt iaf:D Gick vidare till Metro innan det blev McDonalds och sen åka hem å sussa. En mycket lugn, men bra kväll. Tack för det=)


Idag husfruar jag. Tvättar å grejar hemma. Kollar på Talang 2008 mellan maskinerna och vad ser jag?? Joo, världens häftigaste Elvis-kille. Sixten 10 år sjunger "That´s allrigt" och spelar guitarr. Hur duktig som helst och jag blir alldeles imponerad!!! Hur häftig som helst.

Resten av dagen är fullspikad. Ska ta en ride ut till Barkaby, F ska kolla på nån dator. Sen ska vi möta upp A & J för attt gå på Takida. Blir en bra dag, helt klart:D

Have a nice day!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men gullan, vi var ju inte på Metro! Inte tyckte jag att du verkade så full.. det såg ut som om du stod stadigt i dina klackisar, hade jag så fel?! Jag kan iaf berätta att vi var på Retro, väldigt bra stället.. ringer det nån klocka eller? ;)
Puss Puss min sköna!